niedziela, 26 października 2014

Doktor WHO - In the Forest on the Night

Doktor WHO - In the Forest on the Night (W lesie w nocy)

"Za dużo dzieciarni..."

          Od początku myślałem, że będzie to najgorszy odcinek tego sezonu i się nie myliłem. Mimo to nie był on tak zły, żeby nie dało się go oglądać. Było się można czegoś nauczyć z dziedziny przyrodniczej :) Ogólnie po raz kolejny dochodzę do wniosku, że Doktor Capaldiego jest bardzo gościnny. Chyba przez całe 7 sezonów Doktor nie miał tylu gości w swoim TARDIS co w sezonie 8. (Albo może mnie pamięć zwodzi, ale raczej nie.) I niby 12 Doktor jest zły... Już za tydzień będzie wiadomo o co się rozchodzi z tą Missy. Klara, moja Klara... Widziałem zapowiedź następnego odcinka. Jak oni mogli z mojej Klary zrobić taką złą osobę!!!??? MOFFAT zabiję cię, niech tylko cię kiedyś, gdzieś spotkam!!!!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz