poniedziałek, 20 października 2014

Doktor WHO - Flatline

Doktor WHO - Flatline (Linia Życia)

"Clara Who"

          Kolejny udany odcinek. Tym razem to Klara pobawiła się w Doktora. Moim zdaniem dobrze się spisała w tej roli. Część może jednak zadać pytanie, czy to jest serial jeszcze o Doktorze, czy o Klarze? Ja nie raz słyszałem, że jest to serial o Doktorze i jego towarzyszu, czyli nie drażni mnie to, że reżyserzy zbyt dużą uwagę przykładają tutaj kobiecie. Nowi kosmici nazwani przez Doktora Płaszczakami całkiem ciekawi i przemyślani jak i sam motyw wymiarów. Epizod ten mnie nie nudził, oglądało się go przyjemnie. Ciekawi mnie co miała na myśli Missy mówiąc: "Klara, moja Klara. Dobrze wybrałam." Analizując odcinek jak i sezon myślę, że może chce aby to Klara stała się Władcą Czasu, a Doktor normalnym człowiekiem by Missy mogła się z nim zeswatać. Wiem... głupia teoria, ale może będę trochę racji mieć... :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz