czwartek, 18 września 2014

Doktor WHO - Listen!

Doktor WHO - Listen! (Posłuchaj!)


"Co kryje się w kąciku oka?"

     Spodziewałem się odcinka w stylu "Blink", lub takiej trochę "CreepyPasty", więc trochę się zawiodłem. Chyba muszę obejrzeć odcinek jeszcze raz... :D No nieważne, nie było źle. Pierwsze dwadzieścia minut odcinka jakąś mnie nie przestraszyło. Mimo to dalsza część odcinka była już o sto procent lepsza, ale od początku. Nie przeszkadza mi, a właściwie cieszę z małego romansiku mojej Klary z Panem Pinkiem. Poza tym puknęła Doktora w głowę :D (Czekam na to, aż w kolejnym epizodzie Doktorkowi się trochę oberwie :) Władca Czasu znowu i bardzo dobrze pokazuję swoją mroczną, tajemniczą i trochę szaleńczą stronę. Pojawił się bardzo ciekawy i tajemniczy wątek Doktora z młodości. Jestem ciekaw jak ser Moffat go wyjaśni. (Mam nadzieję, że o nim nie zapomni lub nie zawiedzie mnie.) Również ciekawi mnie to, co było za tajemniczymi drzwiami, które otworzył Doktor. Tego będę mógł się dowiedzieć być może do końca tego roku... :D
     Czekam na następny odcinek!   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz