niedziela, 28 września 2014

Buster Time Lord


     Wiem, że mam tylko kilku widzów, ale to nic... Zawsze coś :) Oznajmiam całkiem na poważnie, że cały czas pracuję nad nowymi rozdziałami Buster Time Lord. Aktualnie kończę rozdział ósmy. Kiedy napiszę wszystkie będę je wstawiać co tydzień. To lepsze niż wstawianie jednego na miesiąc, bo później coś mi nie będzie pasować przy następnym i bez sensu będzie zmieniać wątki, w którymś z rozdziałów, które już wstawiłem na neta.

     Nie mam dużo czasu na pisanie i mam też inne zainteresowania, ale zobowiązałem się, że napiszę przynajmniej dziesięć rozdziałów i finalnie zostanie zakończony jeden ważny fabularny wątek, a przy drugim najważniejszym dam zakończenie otwarte. (Inne mało ważne też nie zostaną dokończone. Bo na przykład ten z Płomienna Dziura to było ledwie draśnięcie tematu. Bohater miał polecieć na księżyc, spotkać Hitlera :), a wirus miał się rozprzestrzenić na pewnym obszarze globu... :) ale nieważne!)  Czyli nie poddam się i nie zrezygnuję w taki sposób, że oleje bloga, powieść i wszystko inne z tym związane. 

     Aktualnie dużo czasu spędzam na napisanie do końca swej amatorskiej powieści, oprócz tego mam wenę i dużo pomysłów więc sądzę, że skończę pisać do końca października :)

Pozdrawiam :]

I pamiętajcie 12 Doktor was obserwuje :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz