poniedziałek, 22 grudnia 2014

Buster Time Lord Koniec + Update

Pełna powieść:


     Wraz z tym postem (ostatnim postem na tym blogu) oznajmiam, że kończę na nim swoją działalność. Pisząc go czuję się trochę jakbym był Doktorem i miałbym zaraz regenerować. Jednak bardziej czuję się jak tytułowa postać mej amatorskiej powieści. Stworzyłem coś co zrobić miałem i chciałem. Istnieje bardzo mała szansa na kontynuację Buster - Time Lorda, choć zakończenie może sugerować coś innego. Ta amatorska powieść to jest jedna z wielkich i chyba największa rzecz jaką zrobiłem w życiu. Nigdy nie zapomnę jak pisałem opowiadania i z 10 razy robiłem korektę, gdzie  koniec końców dochodziłem do wniosku, że każda nowsza korekta ma jeszcze więcej błędów i niedomówień niż poprzednia :) Blog zostanie tutaj tak długo, aż nie padną serwery google. Czyli może będzie on istnieć 100, może 1000 lat. Chyba, że przyleci Władca Czasu i wgra go na Gallifreyskie serwery :) Wtedy będzie istnieć wieczność.

     Czasami coś nabazgrolę i wstawię na moim koncie na DeviantArt: bartoszbuster.deviantart.com

Dodatkowo mam w zamysłach, (gdyż bardzo interesuje się grafiką 3D) zrobienie fikcyjnego miasta w polskich klimatach i umiejscowieniem go w grze GTA V. Więcej o tym tutaj: busterproductions.blogspot.com

Dziękuję tym, którzy wchodzili na bloga i choć po części przeczytali rozdziały :)

Powodzenia!

Update!

Postanowiłem stworzyć jeszcze cztery dodatkowe rozdziały powieści, która otrzymała podtytuł: "Zmiana przeznaczenia". Są one wstawione w zakładce - Główna powieść !

1 komentarz:

  1. Yay Pełna wersja :D:D
    No to zakasam rękawy i biorę się do czytania :3

    OdpowiedzUsuń