niedziela, 2 listopada 2014

Doktor WHO - Dark Water

Doktor WHO - Dark Water (Mroczna Woda)

"Ona była facetem..."

          Odcinek trochę creepy trochę strange. Jednak okazało się, że Klara nie jest aż taką złą osobą, jak myślałem. Podoba mi się czarny humor Doktora :) Epizod był mroczny. Zazwyczaj cybermenów traktowałem jak duże, śmieszne zabawki, ale tym razem byli na prawdę straszni. Z resztą Moffat chciał osiągnąć taki efekt i mu się udało :) Wiadomo już kim jest Missy. Nie chciałem, by Missy okazała się Władcą Czasu, a tym bardziej Mistrzem... Mimo zdarzenia, że jednak to On wgniotło mnie w mój fotel obrotowy. Nie wiem co mam myśleć o tym, że Doktor całował się z Missy czyli Masterem. W poprzedniej regeneracji była facetem, więc to jest trochę tak jakby facet całował się z facetem. Niby wygląd kobiety i w ogóle, ale ona ma świadomość faceta... Skoro Władcy Czasu mogą zmieniać płeć to chcę by następny Doktor zregenerował w kobietę i tak samo Master, ale w młodszą i żeby towarzyszyła Doktorkowi i żeby byli homo, albo bi i... lol wiem zboczone :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz