środa, 17 września 2014

Doktor WHO - Deep Breath

     Zrobienie nowego rozdziału zajmuje naprawdę dużo czasu, a nie mam go zbyt wiele. Dlatego postanowiłem iż będę wstawiać, krótkie wrażenia z nowych odcinków ósmego sezonu Doctor WHO.

 Doctor WHO - Deep Breath (Głęboki wdech)


"Dinozaur w XIX wiecznej Anglii"

     Petera Capaldiego, czyli nowego, dwunastego aktora grającego główną postać kupiłem od razu, choć właściwie to nigdy nie miałem problemu z przystosowaniem się do nowej twarzy protagonisty. Czuję, że nowy Doktor będzie przeze mnie na długo zapamiętany.
    Klarę lubiłem już od samego początku i w tym odcinku było tak samo. Chcę, aby została w serialu jak najdłużej, bo z odcinka na odcinek jest coraz lepsza.
    Pojawili się też starzy przyjaciele Doktora czyli lesbijska para Madam Vastra i Jenny (uwielbiam jej głos... :P) oraz Strax, który śmieszy jak zawsze swoim prymitywnym myśleniem.
     Sam odcinek był mroczny, a jednocześnie zabawny, a niektóre momenty trzymały w napięciu.
     Zostały wprowadzone bardzo ciekawe wątki fabularne, czyli "Niebo" oraz bardzo tajemnicza postać jaką jest Missy. Z niecierpliwością będę czekać na finałowy odcinek sezonu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz